El calaix de recursos

Sabem que les famílies sou molt creatives i de ben segur que teniu moltíssimes idees, però us passem una sèrie de recursos per passar moltes hores dins de casa amb els vostres infants que potser us poden servir en algun moment…

Cliqueu als títols en negreta per accedir als recursos.

#jonomavorreixo, un recull de propostes que comparteix l’AMPA de l’escola El Roure Gros.

Jocs per treballar el pensament computacional, de l’Edu365.

80 recursos per aprendre des de casa, de Nati Bergada.

La naturaleza en casa, una fantàstica guia amb un munt d’activitats naturalístiques.

Recursos matemàtics per infants de CI i CM, la plataforma Innovamat penjarà setmanalment recursos matemàtics per fer a casa amb els infants.

Circ a casa, espectacles de circ per a tots els públics de l’Ateneu de Nou Barris de Barcelona.

Teatre al sofà, La Faràndula ha penjat tres obres seves de teatre infantil per veure des de casa.

Seguir l’actualitat amb l’InfoK

70 idees fàcils per jugar amb nens/es a casa.

Com ajudar als infants a transitar i trascendir el confinament, un document molt interessant que ha compartit l’equip directiu de l’escola Congrés d’Indians de Barcelona.

Esperem que us serveixin. Ànims!