Una bona experiència la 1a cursa Sant Silvestre del poble de Montferrer

Esperem que hàgiu gaudit de la primera cursa Sant Silvestre de Montferrer i aquí us deixem unes fotos.

Volem agrair de tot cor a totes les persones participants, infants, famílies, joves, padrins i padrines, i totes les persones que vau venir, perquè sense vosaltres no hagués estat el mateix.

Entre totes les persones vam omplir la plaça de colors, de rialles, de diversió i d’il·lusió!

També en nom de tots els infants de cicle mitjà, volem agrair l’ajuda dels patrocinadors, per a dur a terme la cursa, donant-nos obsequis, menjar i tot el que hem necessitat per a poder desenvolupar-la. Sense la vostra col·laboració, no haguéssim pogut realitzar-la.

Un especial agraïment als serveis d’emergència i als mitjans de comunicació que van col·laborar a fer més gran la cursa.

D’altra banda, volem informar-vos que vam escollir aquest horari per tal de valorar la nostra capacitat organitzativa i, per assegurar-nos que els infants de l’escola, en la seva totalitat,  poguessin participar a la cursa. En futures edicions, intentarem revalorar les nostres decisions i millorar diferents aspectes.

Us esperem a la següent edició!

Els infants de cicle mitjà de l’Escola Rosa Campà.