Sant Jordi a l’escola

Havent passat Sant Jordi , aquesta diada literària tant característica de la nostra societat catalana, compartim algunes de les activitats que hem realitzat a l’escola entorn de la lectura.

D’una banda, el passat dilluns vam concloure el cicle de xerrades “Les famílies aliades a la lectura” amb una trobada amb la bibliotecària Montse Rollán, que entre d’altres, ens va fer unes molt bones recomanacions per Sant Jordi.

D’altra banda, aquest dilluns vam rebre la visita del poeta Ramon Besora, el qual va preparar-nos unes sessions d’allò més interessants per a tot l’alumnat de primària. Vam gaudir molt de la seva visita i ja projectem fer altres propostes amb ell.