Votacions per reprendre el Projecte de l’hort

Dimecres 18 d’octubre els nens i nenes de l’escola i tot l’equip de mestres van fer unes votacions per decidir si aquest curs es tornava a plantar l’hort o no.

Uns quants dies abans de votar van venir els infants de Cicle Mitjà (que són qui van liderar les votacions) a les classes a fer una espècie de teatre per explicar-nos la importància que té estar en contacte amb la natura i cuidar-ne la relació.

El dia de les votacions, els infants de CS havien d’anar al menjador, els de CI al porxo del darrere i els d’Infantil al porxo del davant.

Onze persones van votar que no i vuitanta-sis que sí, per tant enguany es reprendrà el projecte.

Irina Cadena Ruf

1. Cristina

Que bé que es torni a fer hort a l’escola, s’hi poden apendre moltes coses.

M’agrada, que s’hagi fet per votacions fent participar tots els nens de l’escola en una desició com aquesta.