Aquesta setmana, per fi, hem començat a utilitzar aquesta eina que tan de moda està últimament.
Amb l’excusa de fer els cartells que penjarem a la classe i que ens serviran de guia per veure tot el que hem vist relacionat amb el projecte d’aula, nens i nenes han après a utilitzar aquest meravellòs programa que ens permet fer dissenys visuals (imatges i vídeo).
En un principi, i abans de posar-nos a elaborar res, hem vist les coses bàsiques que hem de conèixer per poder fer alguna creació:
- Plantilles.
- Elements.
- Pujar imatges.
- Etc.
Un cop havíem mig entès, i dic mig perquè hi ha moltes opcions per triar i no s’aprèn en un dia, com funciona Canva, ens vam posar mans a l’obra i vam començar a dissenyar. Pel moment, els temes que hem tractat a l’aula han sigut:
- Animals autòctons vs exòtics.
- Associacions de protecció animal.
- Caça furtiva.
- Clonació.
- Famílies animals.
- Motius que generen el perill d’extinció.
- Organitzacions que s’encarreguen de criar perquè la gent els pugui caçar.
- Caça furtiva.
- Perill crític i perill d’extinció.
- Parts dels animals (sobretot en anglès.)
- Taxidèrmia.
Continuem…
Comentaris recents