EL NOSTRE TRENCACLOSQUES

Fa algunes setmanes vam rebre una peça de trencaclosques buida. Per poder-la omplir havíem de pensar en aquelles coses que ens agraden, que ens caracteritzen,… i que volíem compartir amb els altres. Un cop vam tenir les idees clares, vam omplir-la amb dibuixos o paraules ben vistoses.

Aquesta setmana tots i totes ja teníem la peça a punt. Emocionats i emocionades, les hem compartit en veu alta i ens hem adonat de les coses en comú que tenim. Molts de nosaltres portem uns quants anys junts a l’escola però, tot i així, encara ens sorprenem al descobrir aspectes nous amb els altres. Després d’escoltar i mirar la peça del primer Alícia, aquest l’ha deixat al mig de la rotllana. El segon Alícia després d’explicar-nos la seva peça l’ha afegit a la primera encaixant-la. La resta d’Alícies han anat fent el mateix i mica en mica hem anat creant un trencaclosques al terra amb totes les nostres peces. Tant ens ha agradat que hem decidit deixar-lo allà, al terra i al centre de la nostra rotllana. Hem demanat permís a direcció perquè ens deixin enganxar-lo a terra i ho hem aconseguit!

Realment la nostra classe és com un trencaclosques format per peces diferents, necessaries perquè estigui complert i on totes encaixen si sabem posar-les bé. Com una catifa al mig de la classe ens anirà recordant aquest missatge tan important.