SORTIDA AL PARC FLUVIAL

Divendres, tota la Comunitat de Petits hem sortit al bosc i hem gaudit d’un meravellós matí a la natura.

De bon matí, ens han vingut a buscar els nens i nenes de la Comunitat de Mitjans, que també sortien direcció al Parc Fluvial. Quan hem arribat, Rovellons, Alícies i Tanits han continuat el seu camí en direcció al bosc, on havien de finalitzar una tasca de l’última sortida. Nosaltres ens hem preparat per esmorzar i agafar forces, asseguts en rotllana i menjant el que ens han preparat a casa, excepte els i les Patufets que hem aprofitat per celebrar l’aniversari del Patrick, esmorzant pa amb xocolata.

Després hem jugat pel parc, gaudint de la tirolina, el tobogan, el bosquet i tot el que ens ofereix el nostre entorn. Fins i tot hem fet recerca de caragols!

Finalment, hem anat a caminar, passejant pel camí i arribant fins al final del Parc Fluvial, per acabar donant la volta i tornar a l’escola. Els i les mitjanes, que ens havien d’acompanyar de tornada a l’escola, no ens han pogut pas atrapar, ja que som uns grans i unes grans atletes. Hem arribat a l’escola d’una tirada.

Estem desitjant tornar a fer una sortida, perquè les excursions que duem a terme en el nostre entorn més proper ens ajuden a descobrir el món que ens envolta i el nostre municipi.

Podeu veure totes les fotografies a la web de l’escola.