CONSTRUCCIONS AMB ESCUMES

Aquesta setmana hem jugat amb les escumes, però d’una forma diferent: hem fet construccions amb les escumes.

L’única consigna ha estat construir el que ens deien: una casa, un cotxe, un tren, un castell… i ens havíem de coordinar per a fer-ho realitat. Hem començat amb una xerrada inicial, en la que hem acordat com seria la millor manera de treballar, individualment, en petit grup, tota la classe,… Llavors hem començat a construir! A mitja construcció, ens hem aturat, hem observat i hem parlat sobre quins aspectes havíem de millorar per tal d’aconseguir la construcció desitjada. Hem arribat a la conclusió que hem de parlar entre nosaltres i ens hem d’escoltar, per tal d’arribar a acords comuns i poder dur a terme una bona feina.

Finalment, hem pogut jugar amb les nostres construccions.

Podeu veure totes les fotografies a la web de l’escola.