TOTES LES OMBRES SÓN IGUALS?

Recuperem la conversa de l’últim dia i decidim ordenar les mides dels cordills que hem mesurat de les nostres ombres, i ho fem a l’aula d’arts escèniques.

D’entrada, tal com ens va proposar una Tabaluga, posem tots els cordills un al costat de l’altre estirats a terra. A continuació, cada un de nosaltres ens col·loquem davant del cordill. En aquest moment… se’ns gira molta feina, la tasca no ens resulta gens fàcil!

Observem amb atenció la llargada de totes les mides i comencem a classificar-les, des de les més llargues a les més curtes. Una vegada ja les hem ordenat, ens adonem que hi ha algun cordill que no està col·locat al lloc on li pertoca. Després de molt d’esforç, aconseguim fer-ho prou bé!

Totes les ombres són iguals? (ens preguntem…)

Ens adonem la llargada de la nostra ombra no és igual que la nostra mida real. També veiem que hi ha infants que la seva ombra és molt més llarga que l’ombra d’altres infants que en realitat pensem que són els més alts de la classe.

Ens quedem amb totes aquestes idees fins a la pròxima sessió.