LA NOSTRA FUSTERIA JA TÉ NOM!

Aquesta setmana continuem pensant possibles noms per la nostra fusteria. Establim una conversa i alguns Pinotxos plantegen més idees que afegim a la llista que ja teníem. Aquestes són les propostes;

– Fusteria Serra.

– Fusteria Metre.

– Fusteria Trepant.

– Fusteria Pinotxo.

– Fusteria Claus.

– Fusteria Tronc.

– Fusteria Llapis.

– Fusteria Branques.

– Fusteria Martell.

– Fusteria Cargol.

Ha arribat el moment de decidir quin nom escollim per la fusteria. Cada infant de manera personal enganxa un gomet groc a l’opció que més li agrada. Després, conjuntament, comptem els gomets que hi ha a cada proposta i escrivim el nombre que correspon. Ens adonem que el nom que més ens agrada i per tant és el que hi ha més quantitat de gomets, és la “Fusteria Pinotxo”.

A banda d’escollir el nom per la nostra fusteria, aquesta setmana també hem començat a fer la paret de fusta pel banc de fuster/a. Ens estem organitzant en petits grups.

La Rosa ens explica que d’entrada ens serà més fàcil fer la paret de cartró, aleshores molts Pinotxos afegeixen que podem anar a la fusteria Fustes Closa a buscar la fusta per fer la paret. Ens quedem amb aquesta bona idea!

El primer grup comença només amb la taula i una làmina de cartró gran. Aleshores, la Rosa ens pregunta;

Com podem fer la paret?

Les i els Pinotxos del primer grup tenen clar que necessiten la caixa on tenim guardats els diferents metres. Descobrim com funcionen, mesurem, manipulem, comptem els números… també veiem que el cartró és més gran que la taula i decidim tallar-lo per fer-lo més petit.

Per altra banda, ja tenim acabada la carta que volem enviar a la fusteria Fustes Closa i la setmana vinent anirem a llançar-la a la bústia.

Us seguirem informant de com evoluciona el nostre projecte. Teniu més fotografies a la unitat compartida.