BANC DE FUSTER/A

Aquesta setmana continuem pensant en com poder fer la paret de fusta del banc de fuster/a. Seguim organitzant-nos en petits grups, així la Rosa ens pot atendre de manera més individualitzada mentre la resta de nens i nenes estan fent propostes d’aprenentatge (missatgeria, construccions de fusta, taula de llum, taula d’experimentació, art vertical , bambuxi i minimons ) de forma autònoma.

A poc a poc ens familiaritzem amb les cintes mètriques, descobrim com funcionen i per a què serveixen. A través de la manipulació, l’experimentació i el joc ens adonem que podem mesurar diferents objectes i la longitud de les superfícies, com per exemple de la taula de fusta o del cartró. També identifiquem els números que hi ha en les cintes mètriques i comencem a escoltar paraules noves: “metre” i “centímetre”. Amb aquestes vivències, a poc a poc anem adquirint nous aprenentatges per anar desenvolupant la competència matemàtica.

Teniu més fotografies a la unitat compartida del drive.