FEM UN GRÀFIC AMB LES MASCOTES DE L’ESCOLA

Aquesta setmana, la classe dels Rovellons hem continuat treballant el projecte d’aula i ens hem atrevit a fer un gràfic de les mascotes de l’escola. Després d’haver fet el recompte de cada tipus de mascota amb material manipulatiu, vam poder ajuntar-les entre tots i totes i vam treure el resultat global. A la pissarra vam posar la quantitat que hi havia de cada mascota i després ho hem passat al gràfic pintant amb diferents colors.

Quan vam anar sumant tot, ens vam adonar que ja passava més de 100 i llavors ens va començar a costar una mica, però al final amb ajuda vam arribar a 177 !!! I això que no hem contat si algú tenia alguna mascota exòtica que també ho hem treballat aquesta setmana.

Vam veure en un vídeo que hi havia gent que tenien com a mascotes ( iguanes, serps, aranyes, camaleons…), tot i que no teníem molt clar si es podien tenir a casa.

Ho investigarem.

SOM-HI !!!