Comencem la Cantata!

Els Tintins ja fa 4 sessions que hem començat a preparar la 1a Cantata de Vilanova del Camí, que farem conjuntament els nens i nenes de 4t de l’escola Marta Mata, l’escola Joan Maragall i l’escola Pompeu Fabra. La cantata que cantarem serà la “Cantata dels Sentiments”.

Per treballar-la hem començat a relacionar cada cançó de la cantata amb un sentiment, i també amb una obra artística d’un pintor o escultor de ressò internacional. També hem anat coneixent diferents musiques i cançons de diferents compositors que també han escrit cançons relacionades amb el sentiment treballat. Finalment els Tintins hem començat a fer una petita obra artística per a cada sentiment, cadascuna d’aquestes amb una tècnica diferent. Els dos sentiments que ja hem treballat han estat la felicitat i la soledat.