SETMANA DE LA CONVIVÈNCIA

A més a més de les activitats que hem fet conjuntament amb tots els nens i nenes de l’escola; visionat de mirada estràbica, autoretrat, collage i danses, durant la setmana de la convivència hem anat fent a la classe altres activitats relacionades amb la paraula convivència i normes per poder conviure.

Hem descobert diversos contes que ens han parlat de a convivència com el de “Gnoma”, que ens va agradar moltíssim, tant que fins i tot vam veure amb els Pinotxos i Tabalugues una obra de teatre del conte. També hem vist algun curtmetratge i hem parlat molt de què vol dir convivència.

Durant la setmana ens han posat un gran repte, que era pensar, una frase que fes referència a la convivència a l’escola i que ens havia de servir per poder fer un decàleg que ens representés. Tot i que semblava un repte complicat pels més petits, els i les Patufetes van tenir molt clar la seva frase “SOM UNA FAMÍLIA”.

Aquesta frase ja fa temps que va sorgir en una conversa i els nens i nenes sovint la fan servir.

Podeu trobar més fotografies a la carpeta 24 del dia a dia.