ENS ARRIBA EL SAC DE CONTES

Aquesta setmana hem tornat a rebre el sac de contes, i aquesta vegada estava ben ple d’històries de tots els centres de Vilanova.

El “sac de contes” és una activitat que fem conjuntament amb les altres dues escoles i les dues llars del municipi. Ens anem passant un sac i cada escola afegeix un conte perquè els altres en poguem gaudir. Cada any els contes són d’una temàtica diferent, i aquest curs tots estan relacionats amb les emocions.

En els Patufets i Patufetes els encanta escoltar contes i han gaudit moltíssim de totes les històries: un cocodril que mossega, un cranc que té por, un ratolí ple de paraules dolces, un eriçó que necessita una abraçada…

Ben aviat, passat festes,ens trobarem tots els centres i una conta-contes ens explicarà algun, o potser més d’un.