ENVIEM UN CORREU ELECTRÒNIC A LA CRISTINA

Un cop tenim el disseny del pas de vianants finalitzat els hi preguntem en els infants si saben a qui li hem de demanar permís per pintar-lo i ells tenen molt clar que hem de dir-li a la Cristina policia, a la Marta directora i al Toni conserge.

Per preguntar-li a la Cristina fem servir el correu electrònic. Ens posem en parelles i busquem en el teclat de l’ordinador les lletres que necessitem per escriure el missatge. Cada vegada anem més ràpid per trobar les lletres.

A la Marta l’anem a buscar al despatx i ens diu que ella no pot donar-nos el permís, ja que el pas de vianants està fora de l’escola. Ens diu que hem d’anar a l’ajuntament i demanar-li a l’alcaldessa que és qui mana més.

En el Toni no aconseguim preguntar-li ja que sempre que anem a buscar-lo, no el trobem mai, sempre està fent feines per algun lloc de l’escola.

Podeu trobar més fotografies a la carpeta 41 del projecte.