COMENCEM A LLEGIR EL ROVELLÓ

Després d’haver vist els llibres del Rovelló i de saber que llegirem una adaptació, comencem a llegir el capítol 1.

El primer capítol es diu “Bup, bup, bup”. El llegim i tenim una conversa sobre que ens explica l’inici d’aquesta història, ens comença a descriure com és el Rovelló!

Projectem aquest capítol a la pissarra i entre tots intentem localitzar paraules que ens descriuen el Rovelló: és un gos petit, de pèl curt, cua curta i orelles grans, amb ganes de créixer i fer-se gran, aprendre moltes coses i conèixer molta gent. En petits grups ens posem a escriure aquestes paraules en fulls per tenir-ho penjat a l’aula i saber com és el nostre personatge d’aula.

També escoltem la cançó del Rovelló i ens adonem que ens explica alguna cosa nova, com per exemple que sempre està content. Ens agrada tant la cançó que la volem ballar unes quantes vegades tots junts.

Després d’haver llegit el capítol 1, d’haver escoltat la seva cançó i de saber una mica més com és el Rovelló, individualment ens posem a dibuixar-lo. Agafem tots els llibres que tenim a l’aula i, amb el que ja sabem i observant les il·lustracions dels llibres, el dibuixem i el pintem amb aquarel·les.

Finalment, documentem tot el que hem fet a la llibreta. Enganxem el capítol i,individualment, busquem aquelles paraules que ens descriu el Rovelló. Hem d’anar llegint per trobar-les i després escriure-les a la nostra llibreta. També enganxem el dibuix que hem fet del Rovelló.

RECORDEU QUE TENIU MÉS IMATGES AL DRIVE!