PREMIS JAUME BARRULL

El passat divendres 22 d’abril a l’escola vam celebrar Sant Jordi i com cada any es van repartir els premis del concurs Jaume Barrull.

Aquest curs 2021/22 s’ha celebrat la trenta-novena edició de manera presencial al pati de l’escola i les famílies han pogut tornar a assistir-hi de manera presencial.

PREMIS JAUME BARRULL

OBRA DE TEATRE – SANT JORDI 4t PRIMÀRIA

39é PREMI LITERARI “JAUME BARRULL”

El jurat qualificador d’aquest 39è Premi Literari “Jaume Barrull”, es va reunir el dimecres 20 d’abril de 2021 a les 16:45h a la sala de professors de l’escola Pràctiques 1, per tal de valorar els treballs presentats i decidir, sota el seu criteri, els mereixedors dels premis.

El Jurat estava format pels següents membres:

Secció Cicle Mitjà Secció Cicle Superior
Sònia Hidalgo

Núria Sas

Ventura Begué

Georgina Casany

Silvia Miró

Núria Serra

Marta Salla

Óscar Labat

Júlia Guiu

Pilar Miralbés

Secretari: Emili Llauradó

Després de llegir, comentar i valorar els treballs presentats, es va acordar el següent veredicte:

• Premi alumnat de tercer.
  • Narració guanyadora amb el títol ANEM A BUSCAR EL TRESOR_Anna               autora amb el pseudònim  Anna I.D. Anaid que correspon a la Diana Viñals Serra.
  • Premi alumnat de quart.
  • Narració guanyadora amb el títol Cap a la Lluna_Maria                      autora amb el pseudònim Maria que correspon a la Elisabet Fau Malishevskaya.
  • Premi alumnat de cinquè.
  • Narració guanyadora amb el títol LES AVENTURES DE KIRITO_Aries autora amb el pseudònim Aries que correspon al Santi Daal.
  • Premi alumnat de sisè.
  • Narració guanyadora amb el títol Un fantasma majestuós_Twice                          autora amb el pseudònim Twice que correspon a la Irene Ribes Bru.
  • Premi de Cicle Mitjà.
  • Narració guanyadora amb el títol El regne de les sirenes en perill_Neus                       autor amb el pseudònim Neus que correspon a l’Helena Planes Salla.
  • Premi de Cicle Superior.
  • Narració guanyadora amb el títol El misteri de l’illa_Raven                                     autora amb el pseudònim Raven que correspon a la Hiba Nourthi Akhrikhar.
  • Premi del I concurs de narrativa Jaume Barrull per a famílies.
  • – Narracions guanyadores:
  •  Un dia molt bonic autor amb el pseudònim Nen de Plàstic que correspon a l’Òscar Labat López.
  • STEPHEN KING autora amb el pseudònim Stephen’s Soul  que correspon a l’Anna Sànchez Ribes.

Emili Llauradó
Secretari del jurat

L’equip directiu de l’escola vol donar les gràcies a tots els professors, pares i alumnes implicats en aquest concurs i us anima de nou a participar en la propera edició.

Moltes gràcies a tots per fer-ho possible