Festes de l’escola

Durant el curs escolar a l’escola hi ha molta vida i amb ella el pas del temps i les seves estacions (tardor, hivern, primavera i estiu). Tot això ens porta a treballar una tipologia d’activitats. És per aquesta raó que celebrem diferents festes i tradicions…

A la nostra escola celebrem, entre les diferents tradicions de la nostra cultura: la castanyada, el Tió i festival de  Nadal, el dia de la Pau, Carnestoltes, Sant Jordi, fem teatre (la teatrada) i la festa final de curs.

En aquestes festes hi participen tots els nens i nenes de l’escola, des dels més petits l’alumnat P3 fins als més grans els de 6è de primària.

Cada trimestre en celebrem alguna i aquí podeu veure algunes de les activitats que fem.