Instal·lacions

L’escola consta d’un gran edifici amb dues ales de tres plantes, les quals, estan distribuïdes de la següent manera:

Espai exterior: Distribuït en dues parts: l’espai d’educació infantil i el de primària. Els alumnes corren, juguen salten i s’ho passen d’allò més bé.

Planta baixa: sala educació física, consergeria, lavabos nens i mestres, secretaria, el despatx del director i la cap d’estudis, a més a més de la cuina i el menjador. L’escola disposa de cuiner i està tot boníssim.

Primera planta: Hi trobem les tres aules d’educació infantil, els lavabos de nens i nenes, el cicle inicial, la sala de mestres, l’aula d’informàtica.

Segona planta: Estan ubicats els alumnes més grans de l’escola les dos aules de cicle mitjà i les dues de superior, la biblioteca, els lavabos, l’aula d’angles, música, l’aula de religió i la classe d’educació especial.