Què és i qui som l’AFA

L’AFA de l’Escola Pràctiques 1 som l’associació sense ànim de lucre de mares, pares i famílies de l’alumnat del centre. Les nostres funcions són, entre altres:

• Afavorir la relació i coordinació entre les famílies i el personal docent, en definitiva, vetllar, en tant que part implicada, per la bona relació de tota la comunitat educativa.
  • Ser la veu de les mares i pares davant de les administracions públiques.
  • Treballar per millorar la participació i el compromís de famílies, alumnat i de la societat en general i de l’educativa en particular.
  • Organitzar les activitats extraescolars i el servei de permanències fora de l’horari escolar.
  • Organitzar activitats formatives (xerrades, escola de pares i mares, cursos) i activitats socioculturals (festes, concerts, etc.) que afavoreixin l’educació dels infants i facilitin el coneixement i la relació entre les famílies.

D’aquí la importància de la nostra participació com a famílies en l’AFA per l’educació del nostres infants. No és obligatori formar part de l’AFA, però sí molt recomanable.

Les famílies que en formem part paguem una quota anual i n’esdevenim sòcies. Les famílies sòcies tenim dret a decidir i formar part dels òrgans de l’Associació i els diners que es recapten es destinen en benefici de tots els infants del centre: activitats extraescolars, adquisició de material, excursions, etc.

TOTS I TOTES SOM L’AFA!

Actualment, la Junta de l’AFA de l’escola de Pràctiques 1 som:

• Oriol Planes (pare de l’Helena), president
  • Ventura Begué (pare de la Laura), vicepresident
  • Núria Serra (mare de la Diana i la Sílvia), secretària
  • Adama Maiga (mare de la Sara), tresorera
  • Jesús Cabezas (pare de la Isona), vocal
  • Olivi Calvo (mare de la Martina), vocal
  • Joan Pons (pare de l’Olga), vocal
  • Núria Sas (mare de la Tina), vocal

COMISSIONS DE L’AFA

• Activitats extraescolars