TOT ANIRÀ BÉ!!

US TROBEM MOLT A FALTAR!!!

• En cas de no poder assistir es concertaran visites trucant al telèfon 973. 26 72 06

• DATES DE PREINSCRIPCIÓ: ¿?

Un dia a P3

VINE A CONÈIXER-NOS!!!

Som notícia al diari Segre

La nostra escola ja fa uns anys està immersa i creu en aquest projecte.
Cada vegada més col·legis apliquen el programa Escolta’m, a través del qual grups de tres alumnes conversen entre ells i amb el tutor/a, per crear vincles, sentir-se escoltats i aprendre a respectar… Llegeix més»

La nova mascota de la biblioteca

L’escola Pràctiques I aquest curs 2019 – 2020 s’ha proposat renovar la mascota de la biblioteca i potenciar-ne el seu ús fent noves activitats tot actualitzant el projecte de biblioteca.
S’han escollit dos dibuixos per classe i al consell de delegats d’alumnat,  mitjançant un sistema de… Llegeix més»

En portada al SEGRE

Ponent es bolca en el Dia Mundial de la No-violència
Centenars d’alumnes van celebrar ahir l’efemèride cantant cançons, llegint manifestos, confeccionant murals i fent “performances”.
L’edició d’aquest any a Lleida estava dedicada al conflicte del Sàhara Occidental. El seu lema era: Una flor, una mina.

Coneixeu algú???

Taller – xerrada: Rosa Miralles (experta en educació emocional)

Benvolgudes famílies,
El  proper dijous dia 31 es durà a terme el taller-xerrada amb la Rosa Miralles (experta en Educació Emocional).
Ahir dijous vam repartir a les vostres filles i als vostres fills una circular informant d’aquesta xerrada.
Recordeu que hi haurà servei d’acollida per l’alumnat mentre estiguem… Llegeix més»

COMIAT MARISOL

Aquesta setmana hem acomiadat la Marisol mestra i exdirectora de l’escola.
A l’hora del patí els alumnes de sisè  li han dedicat unes paraules molt maques remarcant  l’esforç i la dedicació que ha tingut per l’escola, l’alumnat  i els mestres durant tots aquests anys.

Només ens queda… Llegeix més»