Portes Obertes curs 2018 – 2019

L’ESCOLA “UN MÓN PLE D’EMOCIONS”

Més informació sobre portes mira fulletó: portes obertes informació

A l’atenció de les famílies que estan buscant escola pel proper curs 2019/2020. L’Escola Pràctiques I obrirà les seves portes el diumenge 10 de març.

Si voleu rebre més informació, no dubteu en trucar a l’escola 973267206. L’equip directiu  us rebrà amb els braços oberts i atendrà els vostres possibles dubtes i/o preguntes.

Si voleu conèixer una mica més la filosofia del nostre centre cliqueu a sobre del díptic (imatge) o doneu un cop d’ull al vídeo.

En portada al SEGRE

Ponent es bolca en el Dia Mundial de la No-violència
Centenars d’alumnes van celebrar ahir l’efemèride cantant cançons, llegint manifestos, confeccionant murals i fent “performances”.
L’edició d’aquest any a Lleida estava dedicada al conflicte del Sàhara Occidental. El seu lema era: Una flor, una mina.

Coneixeu algú???

Taller – xerrada: Rosa Miralles (experta en educació emocional)

Benvolgudes famílies,
El  proper dijous dia 31 es durà a terme el taller-xerrada amb la Rosa Miralles (experta en Educació Emocional).
Ahir dijous vam repartir a les vostres filles i als vostres fills una circular informant d’aquesta xerrada.
Recordeu que hi haurà servei d’acollida per l’alumnat mentre estiguem… Llegeix més»

Mini Projecte – Les plantes 4t

Aquesta tarda els alumnes de quart després de molts dies de preparació, finalment hem plantat les nostres plantes!!!. En teníem moltes ganes i ens ho hem passat molt bé.

Ha estat una tarda molt productiva. Hem fet moltes coses:
–          Col·locació de murals.
–          Distribució de plantes.
–          Redacció de la feina… Llegeix més»