NOVETATS

El Departament prepara la reobertura de centres escolars per quan els territoris vagin entrant en fase 2 de desconfinament. També deixa clar, però, que el curs continua desenvolupant-se telemàticament fins el 19 de juny i que les mesures de presencialitat al centre són excepcionals i no continuades.

PLA D’OBERTURA JUNY
DOCUMENT PDF
RESUM FAMÍLIES
INFORMACIÓ PER CICLES

INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM
Novetats sobre el període de preinscripció pel proper curs 2020 - 2021.
Aquí anirem penjant i actualitzant tota la informació.

Oferta inicial places – Curs 2020-21

En aquest document adjunt trobareu tota la informació necessària per fer la preinscripció: Informació famílies

Un dia a P3

US TROBEM MOLT A FALTAR!!

Claustre professorat

El professorat de l’Escola Pràctiques 1 seguim en contacte per vetllar pel bon funcionament de l’escola i sobretot, per atendre les necessitats del nostre alumnat.

Setmana a setmana ens seguim reunint Online a través de l’aplicació Hangouts per estar en contacte i poder seguir treballant… Llegeix més»

Som notícia al diari Segre

La nostra escola ja fa uns anys està immersa i creu en aquest projecte.
Cada vegada més col·legis apliquen el programa Escolta’m, a través del qual grups de tres alumnes conversen entre ells i amb el tutor/a, per crear vincles, sentir-se escoltats i aprendre a respectar… Llegeix més»

La nova mascota de la biblioteca

L’escola Pràctiques I aquest curs 2019 – 2020 s’ha proposat renovar la mascota de la biblioteca i potenciar-ne el seu ús fent noves activitats tot actualitzant el projecte de biblioteca.
S’han escollit dos dibuixos per classe i al consell de delegats d’alumnat,  mitjançant un sistema de… Llegeix més»

En portada al SEGRE

Ponent es bolca en el Dia Mundial de la No-violència
Centenars d’alumnes van celebrar ahir l’efemèride cantant cançons, llegint manifestos, confeccionant murals i fent “performances”.
L’edició d’aquest any a Lleida estava dedicada al conflicte del Sàhara Occidental. El seu lema era: Una flor, una mina.

Coneixeu algú???

Taller – xerrada: Rosa Miralles (experta en educació emocional)

Benvolgudes famílies,
El  proper dijous dia 31 es durà a terme el taller-xerrada amb la Rosa Miralles (experta en Educació Emocional).
Ahir dijous vam repartir a les vostres filles i als vostres fills una circular informant d’aquesta xerrada.
Recordeu que hi haurà servei d’acollida per l’alumnat mentre estiguem… Llegeix més»