JORNADA DE PORTES OBERTES

PORTES OBERTES

Aquest curs 2020 – 2021 les Portes Obertes han variat el seu format i serà necessari demanar cita prèvia per tal de poder venir a conèixer-nos una mica més.
Aquí us deixem un tastet d’algunes de les activitats diàries que realitza l’alumnat de P.3

Torrem Castanyes

Els pares de l’AMPA torren Castanyes per a tots els alumnes de l’escola.
Aquest matí ha estat especial i tots els infants han fet activitats de castanyada per no perdre la tradició.
A la tarda menjarem castanyes a les aules. Si en queda alguna potser arribareu a… Llegeix més»

Claustre professorat

El professorat de l’Escola Pràctiques 1 seguim en contacte per vetllar pel bon funcionament de l’escola i sobretot, per atendre les necessitats del nostre alumnat.

Setmana a setmana ens seguim reunint Online a través de l’aplicació Hangouts per estar en contacte i poder seguir treballant… Llegeix més»

Som notícia al diari Segre

La nostra escola ja fa uns anys està immersa i creu en aquest projecte.
Cada vegada més col·legis apliquen el programa Escolta’m, a través del qual grups de tres alumnes conversen entre ells i amb el tutor/a, per crear vincles, sentir-se escoltats i aprendre a respectar… Llegeix més»

En portada al SEGRE

Ponent es bolca en el Dia Mundial de la No-violència
Centenars d’alumnes van celebrar ahir l’efemèride cantant cançons, llegint manifestos, confeccionant murals i fent “performances”.
L’edició d’aquest any a Lleida estava dedicada al conflicte del Sàhara Occidental. El seu lema era: Una flor, una mina.

Coneixeu algú???

Taller – xerrada: Rosa Miralles (experta en educació emocional)

Benvolgudes famílies,
El  proper dijous dia 31 es durà a terme el taller-xerrada amb la Rosa Miralles (experta en Educació Emocional).
Ahir dijous vam repartir a les vostres filles i als vostres fills una circular informant d’aquesta xerrada.
Recordeu que hi haurà servei d’acollida per l’alumnat mentre estiguem… Llegeix més»