Portes Obertes curs 2018 – 2019

L’ESCOLA “UN MÓN PLE D’EMOCIONS”

PREINSCRIPCIONS

Període

29 de març al 9 d’abril

09:00h – 13:30h

15:00h – 16:30h

Més informació sobre portes mira fulletó: portes obertes informació

Un dia a infantil

A l’atenció de les famílies que estan buscant escola pel proper curs 2019/2020. L’Escola Pràctiques I obrirà les seves portes el diumenge 10 de març.

Si voleu rebre més informació, no dubteu en trucar a l’escola 973267206. L’equip directiu  us rebrà amb els braços oberts i atendrà els vostres possibles dubtes i/o preguntes.

Si voleu conèixer una mica més la filosofia del nostre centre cliqueu a sobre del díptic (imatge) o doneu un cop d’ull al vídeo.

Teatrada

Ahir a l’Escola vam celebrar la jornada de teatre protagonitzada pels alumnes de cinquè que van representar cinc contes populars:

• La Rinxols d’or.
  • La llebre i la tortuga.
  • Hansel i Gretel
  • El Patufet
  • L’aneguet lleig.

La resta de la comunitat educativa tant mestres co alumnes van poder gaudir de les funcions.… Llegeix més»

En portada al SEGRE

Ponent es bolca en el Dia Mundial de la No-violència
Centenars d’alumnes van celebrar ahir l’efemèride cantant cançons, llegint manifestos, confeccionant murals i fent “performances”.
L’edició d’aquest any a Lleida estava dedicada al conflicte del Sàhara Occidental. El seu lema era: Una flor, una mina.

Coneixeu algú???

Taller – xerrada: Rosa Miralles (experta en educació emocional)

Benvolgudes famílies,
El  proper dijous dia 31 es durà a terme el taller-xerrada amb la Rosa Miralles (experta en Educació Emocional).
Ahir dijous vam repartir a les vostres filles i als vostres fills una circular informant d’aquesta xerrada.
Recordeu que hi haurà servei d’acollida per l’alumnat mentre estiguem… Llegeix més»