Nova página web de l’escola

(web en construcción) Discupleu les molèsties.

Comencem un nou curs amb la il·lusió de seguir creixent com a escola i de continuar fent camí envers una educació pública de qualitat per a tothom, que tingui en compte la diversitat de característiques personals, interessos i necessitats de cadascun dels nostres alumnes.

En aquest díptic, trobareu tota la información rellevant del centre. Doneu-li un cop d’ull.

Cliqueu a sobre de la imatge.

Per poder avançar, és indispensable que família i escola caminem plegades cap a un mateix objectiu, amb plena confiança mútua i sense perdre de vista que al centre de totes les nostres actuacions hi ha d’haver els nens i les nenes, veritables protagonistes d’una tasca educativa comuna.

Taller postals de Nadal (escola/famílies)

Durant aquesta última setmana de novembre l’Escola Pràctiques I obra les seves portes a totes les famílies durant els tallers interdisciplinars de cicle.
Què són els tallers interdisciplinars?
Agrupar els alumnes de diferents nivells d’un mateix cicle per treballar junts i aconseguir un objectiu final.

Mini Projecte – Les plantes 4t

Aquesta tarda els alumnes de quart després de molts dies de preparació, finalment hem plantat les nostres plantes!!!. En teníem moltes ganes i ens ho hem passat molt bé.

Ha estat una tarda molt productiva. Hem fet moltes coses:
–          Col·locació de murals.
–          Distribució de plantes.
–          Redacció de la feina… Llegeix més»