Sortides

L’Escola té programades sortides, visites, tallers i colònies en tots els nivells educatius. Estan incloses dins la programació general de centre. Es realitzen sortides locals per tal de fer treballs d’observació relacionats amb els temes que es treballen, desplaçaments per activitats esportives, activitats derivades del projecte…

L’objectiu d’aquestes sortides es relacionar la feina de l’aula amb l’entorn que envolta l’alumnat, sempre tenint present l’actual currículum d’educació primària.

Les colònies les realitzen els nens de cicle mitjà i superior  als Camps d’aprenentatge. Són dies de convivència mestres – alumnes per compartir vivències fora de l’escola on l’alumat viu moments únics, especials i inoblidables.

Què és un Camp d’Aprenentatge?

Els camps d’aprenentatge (CdA) són serveis educatius de suport curricular i de caràcter interterritorial que treballen conjuntament amb els centres educatius. El valor afegit dels camps d’aprenentatge és promoure l’aprenentatge competencial dels alumnes a partir d’activitats didàctiques en entorns naturals, socials i culturals singulars de Catalunya.

més informació, (clica aquí)

Totes aquestes activitats que realitzem en horari escolar però que es duen a terme fora l’aula ordinària ajuden a l’alumne a interrelacionar conceptes i treballar de forma globalitzada tots els ensenyaments.

En aquest vídeo podeu veure les diferents sortides de l’alumnat de Pràctiques durant un curs escolar

SORTIDES ANUALS DELS DIFERENTS CICLES

Educació infantil  SORTIDES D’EDUCACIÓ INFANTIL