Festa comiat de 6è

Quan arriben els últims dies de curs tots estem nerviosos, però els alumnes de 6è, encara més! S’acaba la seva etapa escolar, la seva escola, la nostra escola.

Des de P3 fins a 6è han estat 9 anys, molts dies i moltes hores. Durant aquest transcurs, han après moltíssimes coses: a llegir entre línies, a escriure de tot cor, a compartir moments, a sumar vivències, a dividir els problemes i també a formar part d’una comunitat i valorar la diversitat que ens envolta. Diversitat d’orígens, de pensaments, de maneres de fer i d’actuar, de vestir, de menjar… tots som diferents i tots encaixem.

Al llarg del curs, els alumnes de 6è, amb l’ajuda de les seves famílies, realitzen diverses activitats per tal de recaptar diners per la seva festa de final de curs. Tots els companys de classe, famílies i mestres celebren la fi d’una etapa, amb una mica de tristesa per deixar l’escola però molta il·lusió per ANAR A L’INSTITUT!!! Alguns coincidiran al mateix centre, d’altres al pati, pel barri, en alguna extraescolar o, simplement, quedaran el cap de setmana. Han compartit la seva infància i això no ho oblidaran mai.

Molta sort en la vostra nova etapa!