Trobada gegantera de les Festes de Maig

Amb la clara voluntat de participar activament del teixit cultural i les activitats festives del nostre municipi, l’Escola Pràctiques 1 està present a les Festes de Maig de Lleida, concretament a la Trobada Gegantera. Aquell dia, els alumnes de 6è són els encarregats de portar els gegants i capgrossos de l’escola.

L’escola compta amb tres gegants que vam fer entre alumnes i famílies ja fa un temps. Des d’aleshores, ens acompanyen per les festes més assenyalades: a més de la Festa Major de Maig de Lleida, surten també per Carnestoltes i durant la Trobada, a la festa de fi de curs.

Però els nostres gegants no van pas sols a la Festa Major! Els acompanya el grup de de gralla i tabal de l’escola  i la resta de famílies que s’animen a participar-hi.

Ens agrada formar part d’aquesta tradició tan catalana, acompanyar els gegants al ritme dels nostres grallers i tabalers i passejar els nostres gegants pels carrers de Lleida!

El gegants s’anomenen (d’esquerra a dreta): Cuiner “Pere Carxofa”, Solet i Rei Practicú.