Castanyada

Preparem-nos per a la Festa de la Castanyada! 🍂🌰

Comença la màgia de la tardor i l’emoció de la Festa de la Castanyada, una celebració única en el nostra escola. Així que, preparin-se per a una aventura tardorenca plena de creativitat, diversió i, per descomptat, castanyes rostides delicioses!

La Castanyada: Una Tradició Màgica

La Castanyada és una celebració que ens fa sentir la màgia de la tardor en cada racó. Se celebra a Catalunya, però en el nostra escola, l’hem abraçat amb entusiasme i creativitat. La festa es duu a terme en la vespra del Dia de Tots els Sants, i és el moment perfecte per a gaudir dels fruits de la temporada: castanyes rostides, moniatos, nous i molt més.

Per un costat, els Súper alumnes de Sisè i Cinquè són Decoradors de Taules Temàtiques. Però això no és tot! La part més emocionant de la nostra celebració és la competència de taules temàtiques, dirigida pels nostres talentosos alumnes de Cicle Superior. Imagineu taules decorades amb temes com “El Bosc Encantat” o “La Màgia de la Castanyada”? Perquè aquí succeeix!

Cada equip de Cicle Superior es converteix en artistes tardorencs i dona curs a la seva imaginació. Dissenyen, planegen i executen taules decoratives que reflecteixen l’esperit de la tardor i la Castanyada. Les fulles caigudes, les carabasses i les veles creen un ambient càlid i festiu que ens transporta al cor de l’estació.

Al final de l’esdeveniment, el jurat, conformat per professors i famílies, té la difícil tasca de triar als guanyadors. Avaluen l’originalitat, la cohesió amb el tema i la presentació en general. I no és tasca fàcil! Els equips guanyadors reben diplomes, el que afegeix un toc d’emoció i competència a l’esdeveniment!

Per l’altra banda, no podem oblidar a les nostres increïbles famílies. Són els veritables herois darrere de les castanyes rostides delicioses. Tallen, rosteixen i preparen les castanyes perquè tots puguem gaudir del seu sabor únic. Un aplaudiment per a ells!

La Tarda: Celebracions per a Tots

I quan cau la tarda, la diversió continua amb celebracions adaptades a cada cicle. Des de contacontes fins a jocs tradicionals, hi ha activitats per a tots els gustos. L’escola s’omple de riures i alegria, l’esperit de la Castanyada s’apodera de tots! Els alumnes del cicle superior es vesteixen amb abillaments que evoquen l’essència dels castanyer i castanyeres, amb els seus davantals, capells i cistelles plenes de castanyes rostides per portar l’alegria i la tardor a totes les classes.

En conclusió, la Festa de la Castanyada en la nostra escola és una experiència màgica que ens uneix en la celebració de la tardor i la creativitat. No sols gaudim de delicioses castanyes rostides, sinó que també aprenem sobre treball en equip, expressió artística i la importància de mantenir vives les tradicions. Esperem amb ànsies la pròxima Castanyada, per a continuar celebrant la tardor amb alegria i originalitat!

No es perdin la pròxima edició de la nostra Festa de la Castanyada!

A reveure, tardor! 🍁🎉