Beques i ajuts curs 2018-2019

Benvolgudes famílies,
Us informem que s’ha publicat la resolució per la qual es convoquen:

• Beques per a l’alumnat amb necessitats educatives específiques“NEE – Educació especial” per al curs 2018-2019 (BOE núm. 196, 14/08/18).
  • Beques de caràcter general per al curs 2018-2019 per a estudiants que cursin estudis… Llegeix més»

Tasques d’estiu

Resultat d'imatges de deures d'estiu

Recordeu que els primers dies de curs haureu de lliurar les tasques d’estiu realitzades. Si cliqueu a sobre de la imatge podreu veure tota la informació. Encara hi sou a temps!

Nou curs, nova web

Image result for un bon curs comença                                                                     Fotografia de Joan Turu

Benvinguts i benvingudes a la nova web de l’institut Rafael Casanova. Des d’aquí volem desitjar a tothom un molt bon curs escolar! I no oblideu que, com diu en Joan Turu, UN BON CURS… COMENÇA AMB UN BON SOMRIURE  😆