Projecte Global Scholars

Com ja sabeu, l’institut Rafael Casanova participa a 2n de l’ESO en el projecte internacional Global Scholars. El passat dilluns 17 de setembre la professora d’anglès Mireia Xortó va ser formadora del Servei de Llengües Estrangeres del Departament d’Ensenyament per als nous centres que participaran en el Global Scholars. Va explicar com s’organitza el projecte al centre, quina és la col·laboració del professorat, com s’avalua… i va compartir consells fruit de l’experiència en el projecte, conjuntament amb la professora Cristina Armario.

Beques i ajuts curs 2018-2019

Benvolgudes famílies,
Us informem que s’ha publicat la resolució per la qual es convoquen:

• Beques per a l’alumnat amb necessitats educatives específiques“NEE – Educació especial” per al curs 2018-2019 (BOE núm. 196, 14/08/18).
  • Beques de caràcter general per al curs 2018-2019 per a estudiants que cursin estudis… Llegeix més»

Tasques d’estiu

Resultat d'imatges de deures d'estiu

Recordeu que els primers dies de curs haureu de lliurar les tasques d’estiu realitzades. Si cliqueu a sobre de la imatge podreu veure tota la informació. Encara hi sou a temps!

Nou curs, nova web

Image result for un bon curs comença                                                                     Fotografia de Joan Turu

Benvinguts i benvingudes a la nova web de l’institut Rafael Casanova. Des d’aquí volem desitjar a tothom un molt bon curs escolar! I no oblideu que, com diu en Joan Turu, UN BON CURS… COMENÇA AMB UN BON SOMRIURE  😆