IMPORTANT!!!

Degut a una incidència amb la línia telefònica no tenim servei de telèfon.

Fins a nou avís per a qualsevol consulta/dubte/petició cal fer-la via e-mail a secretaria@insrafaelcasanova.cat

En cas de voler atenció presencial cal demanar cita prèvia per e-mail a secretaria@insrafaelcasanova.cat

Tan aviat com torni a estar operativa us informarem.

Disculpeu les molèsties.

_________________________________________________________________________

Protocols Covid Salut

Resguards de títols i d’historials acadèmics

Heu de recollir el resguard del títol de l’ESO o Batxillerat i/o l’historial acadèmic de 4t d’ESO o 2n de Batxillerat? Aleshores llegiu molt atentament:

L’alumnat que ha aprovat 4t d’ESO o 2n de Batxillerat a l’avaluació final ordinària o a l’avaluació final extraordinària ja pot passar per consergeria a recollir els resguards de títol de graduats a l’ESO o Batxillerat i l’historial acadèmic.

L’alumnat que ha aprovat a l’avaluació final extraordinària (ha fet recuperacions al juny) de 4t d’ESO o 2n de Batxillerat, encara no pot passar per consergeria a recollir els resguards de títol de graduat a l’ESO o Batxillerat i l’historial acadèmic. Quan els tinguem us informarem a la web per passar a recollir-los.

Bon estiu a tothom!

Hem acabat el curs 2020-2021. Gràcies a tota la comunitat educativa (alumnat, professorat, famílies, PAS, personal de manteniment i neteja) per fer-ho possible i per haver aconseguit un curs molt millor del que es preveia un any enrere. Gràcies i mil gràcies, de debò, i molt bones vacances a tothom! Ens veiem al setembre!

100 % d’aprovats a les PAU

Ahir vam rebre els resultats de les notes de les PAU (Proves d’Accés a la Universitat) i vam poder parlar amb alguns i algunes alumnes que s’hi van presentar i ens van comunicar la seva satisfacció per la feina ben feta i pels resultats obtinguts. Tot el nostre alumnat ha superat la prova amb èxit. Ara esperem que tothom pugui accedir als estudis desitjats. Enhorabona a tothom!

Ara toca realment gaudir de l’estiu i descansar d’aquest batxillerat atípic en situació de pandèmia, amb confinaments i classes telemàtiques. Tant l’alumnat que s’hi va presentar com el que va decidir no fer-ho, deixeu-nos dir-vos que sou uns herois i unes heroïnes! Moltíssimes felicitats!

El nostre alumnat de 4t es gradua

No ha estat gens fàcil, però finalment ha estat possible. Dimarts passat, 22 de juny, va poder desfilar per la catifa vermella la nostra promoció 2017-2021 en la seva cerimònia de graduació de l’ESO. Una tarda plena de glamour, però també d’emocions, agraïments i alegria per tancar un cicle.

Noies, nois, molta sort en la nova etapa que comenceu ara. Els que marxeu, ja sabeu que el Casanova sempre tindrà les portes obertes per rebre us.

Per veure l’àlbum de fotografies d’aquest dia, cliqueu a sobre de la imatge superior. I aquí sota teniu l’actuació musical de la Mireia, l’Alba i l’Erik amb què vam tancar l’acte. Fins sempre!