Avisos

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1. Protocols Covid Salut

2. Grups confinats :

Recordeu que sempre que hi hagin grups confinats, les classes es faran via telemàtica seguint l’horari de cada grup i que, una vegada tingueu el resultat de la PCR realitzada, l’haureu de comunicar al correu del centre (a8033961@xtec.cat).

3. Classes a Batxillerat: Recordeu que, fins nou avís, les classes a Batxillerat seran híbrides. Més informació sobre el calendari aquí.

Premis de Sant Jordi de l’Ajuntament

Aquí teniu unes fotografies del recull de premis de Sant Jordi de l’Ajuntament de Sant Boi que ha tingut lloc aquest matí a Can Massallera. Des d’aquí la nostra més sincera enhorabona als guardonats del nostre institut:

En llengua catalana: Lidia Lisalde (E-24), Natalia Aguilera (E-24), Natalia Sánchez (E-42) i María González (E-45).

En llengua castellana: Mireia Iniesta (E-42) e Izan Jorge (B-52).

En llengua anglesa: Irina Volkova (E-27) i Alba Santamaria (E-46).

Ultimant la decoració de les portes

Avui, l’alumnat d’ESO del nostre institut està ultimant la decoració de les portes de les seves aules amb motius relacionats amb la festivitat de Sant Jordi, una activitat que s’engloba dintre del concurs “Obrim la porta a Sant Jordi“, organitzat per celebrar una setmana cultural un tant atípica. Qui guanyarà? Divendres ho sabrem i us ensenyarem com de bonic està quedant el nostre institut!

Jubilació d’en Javier Aragon

Javier Aragon Navarro, nascut a Albacete (18/4/1961) va ser mestre d’EGB i va estar molts anys a la desapareguda escola Milà Gelabert del barri de Camps Blancs, on va ser secretari. Després de treballar també a l’escola Montbaig, va aterrar al Casanova, a secundària, el curs 1997-1998, on ha estat professor de Tecnologia i responsable per més de vint anys dels Riscos Laborals del nostre centre.

Ell és l’últim mestre del Rafael Casanova, amb la qual cosa, amb ell acaba una època, una època daurada de l’institut!

Ell ens ha ensenyat a ser millor persones i els darrers anys han estat meravellosos al seu costat: Javier, el temps passa, però els records romanen! Els bons records que tindran de tu els milers d’alumnes que has tingut, els pares i les mares que t’han escoltat, els companys i les companyes que t’han admirat i els amics i les amigues que has fet que et disfrutaran…

Com deia Carl Gustav Jung: “Un recorda amb apreci els mestres brillants, però amb gratitud aquells que van tocar els nostres sentiments.” I tu has aconseguit ambdues coses! La teva en ensenyança durarà tota la vida.

Ara que gaudiràs de la juventut de la teva jubilació, des d’aquí tot el nostre escalf i estimació! Bona sort! Aquí sempre tindràs casa teva!