CETE+/GEP

L’Institut Rafael Casanova participa activament en el Projecte GEP des del curs 2019. El GEP (Generació Plurilingüe) és un programa d’innovació educativa que promou l’increment del temps d’exposició de l’alumnat a les llengües estrangeres curriculars (en aquest cas l’anglès). Al nostre centre ho fem des de diferents matèries (Ciències Naturals i Educació Física des de l’inici, a les quals s’hi han afegit darrerament Música i Ciències Socials) a tots els nivells d’ESO i primer de Batxillerat, aplicant a l’aula metodologies per l’aprenentatge integrat de continguts i llengua estrangera (AICLE).

La finalitat d’aquest programa és millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat, afavorint el seu creixement acadèmic i posterior inserció laboral, i capacitant-lo per interactuar amb el món en diverses llengües i de manera crítica.

Per aquest motiu, seguim treballant per aconseguir els nostres objectius. Aquest curs 2023-2024, l’institut Rafael Casanova ha estat seleccionat per participar en un pla de millora subvencionat per la UE per desenvolupar els objectius de l’acreditació Erasmus + en l’àmbit escolar. La finalitat serà incorporar noves metodologies i estratègies amb atenció a les nostres necessitats educatives mitjançant l’observació i coordinació amb altres centres de la UE.

Com a centre, volem que cada recurs que s’ofereix al nostre alumnat sigui per fomentar l’exposició a les llengües estrangeres amb un aprenentatge col·laboratiu i significatiu.

LET’S KEEP WORKING FOR OUR STUDENTS!

Professorat responsable del projecte: María José Jiménez, Ariadna Daura, Óscar Sevillano i Dani Perals.