1. María

Buenos días. Hay unas cuantas optativas que no salen en el listado de libros de primero de bachillerato, entre ellas lengua universidad inglesa y comunicación audiovisual

1. admin Autor de l'article

A alemany hi ha llibres a tots els nivells menys a Batxillerat. A francès no hi ha llibre.

2. Vanesa Rodríguez

Hola. De 4° de los libros genericos.. Catalan, Castellano… Geografía e Historia es genérico? O por optativa. Y ademas, aun no sabemos las optativas que le han tocado para saber los libros. Pueden indicar alguna cosa al respecto de ambas dudad. Un saludo y gracias

Bona tarda Vanesa,

Sí les matèries de català, castellà i geografia i història són llibres de matèries comuns. Pel que fa a les optatives
      de 4rt el llistat es publicarà al setembre.

3. Vanesa Rodríguez

Libros de 3° Eso
    ISBN marcado del de ingles, es del cuaderno de actividades. El del libro es 978-01-941-6684-3.
    ISBN lengua castellana. No existe. El que sale xa el libro indicado es 978-84-680-6734-6.
    Podrian confirmar???

Bones Vanesa,

Sí vostè té raó és una errada. L´ISBN del llibre de castellà és: 978-84-680-6734-6
      i l´ ISBN del llibre d´anglès és el 978-01-941-6684-3. Només ha de comprar l´student´s book.

4. Cristina Ballesteros

Disculpeu, no entenc perqué hi ha dos llistes. 3er d’Eso i Grup petit 3er Eso. Quina hem de fer servir?
    Gracies

5. Cristina Ballesteros

Llbres 3er Eso
    Castellà SERIE ABIERTA – El que surt segons aquest llibre es : ISBN 9788468067346.
    quin dels dos és el correcte?

6. Rosa María Jiménez Milla

Buenas, la lista de libros de 4ESO es toda entera,lo que hay que comprar? Y luego aparte las optativas? Es que aún no se las optativas de mi hijo

7. Eva

Hola,
    Los libros digitales de 1º de BTX castellano, filosofía y matemáticas, se compran a través del colegio o en las plataformas?

1. admin Autor de l'article

El llibre digital de batxillerat de castellà és compra a la botiga online, els digitals de matemàtiques els
      gestiona el centre.

8. Elena

Bon dia, de 2n de Batxi no es diu res de l’assignatura Tecnologia i enginyeria II. Poden confirmar si hi ha o no llibre?. Gràcies!

1. admin Autor de l'article

És cert, la matèria de tecnologia i enginyeria no surt al llistat de llibres.
      És un llibre digital. Tecnologia i Enginyeria 2n Batxillerat ( ed 2023 ) Lomloe. Ed. McGraw Hill
      ISBN 9788448638412. La llicència del llibre de tecnologia i enginyeria de 2n de batxillerat es gestiona des del centre i entra en la quota
      de centre.

9. Eva

Hola. Para las optativas de 1º de bachillerato nos esperamos también a septiembre o podremos saber antes si entran en las que han elegido?

1. admin Autor de l'article

Us preguem que espereu uns dies perquè és possible que alguna optativa no s’acabi impartint. En aquest cas, us trucarien des de secretaria per informar-vos.

10. Vanesa

Buenos días,

Del listado de 4º de ESO, El libro de Castellano 978-84-680-4999-1 es de Santillana, pero no indica “Serie Abierta”… ¿Podrían confirmar que es el ISBN es correcto?

11. Eva

El tema de los libros digitales no lo tenemos nada claro.
    Para 1º de bachillerato de las optativas comunes tenemos dudas mirando en la página de Vicens Vives.
    CASTELLANO – Con ese ISBN solo es el libro digital? no se usa papel?
    FILOSOFIA – este si que se claro que el precio es papel+digital, correcto? igual que para el de HªMÓN CONTEMPORANI
    la cuestión es que al ir con la licencia digital no podemos adquirirlos de segunda mano de ninguna manera, creo que no es un sistema nada justo la verdad, nos obligáis a comprarlos nuevos y no poder reaprovecharlos lo cual tampoco es muy sostenible.

1. Eva

perdonar pero la lista de libros e información que decís es muy confusa.

Dual 1. Filosofia.
        Llibre i activitats amb projecte Digital Vicens Vives 978-84-682-8617-4
        con este código sale tanto libro físico como el digital, por lo tanto el físico solo no se puede comprar de ninguna manera.

Estáis explicando muy mal el tema de las licencias digitales, todas tenemos mil dudas por los grupos de whatsapp.

Bona tarda Eva,

El llibre de Filosofia de 1r de batxillerat és un llibre de text que conté un llibre de consulta, més quadern d´activitats i recursos digitals.
          Si vostè el compra tant en una botiga com en una plataforma virtual amb l´ ISBN que li hem proporcionat no tindrà cap problema. El
          llibre de castellà es compra en la botiga online, la llicència de matemàtiques la proporciona el professor/a de la matèria. Qualsevol dubte
          restem a la seva disposició. Disculpi les molèsties.

12. Maria

Buenos días,
    La Llicència d’INNOVAMAT está incluida en la cuota de material? De no ser así, cuanto cuesta y cuál es el procedimiento para adquirirla.

13. Sara Cañete

Bona tarda,
    La setmana pasada es va cambiar l’ ISBN del llibre de Castella de 2º ESO
    Lengua castellana y literatura SERIE ABIERTA , Editorial Santillana 978-84-144-0277-1
    A Iddink no els hi consta aquest cambi i segueixen oferint l’anterior per la compra. M’he possat en contacte amb ells i em diuen que heu de fer el cambi desde el centre.
    A ells el hi apareix el isbn antic 9788414407455, podeu siusplau donar ordre per modificarlo?
    Em podeu confirmar siusplau abans de fer la comanda??

Bon dia,
      Iddink ja està informat. El correcte és el que apareix a la web i ells han de fer els canvis.
      Gràcies per avisar

14. Vanesa Rodríguez

Buenas tardes.

Me parece muy incorrecto por parte del instituto, que vayan modificado los ISBN de los libros sin aviso alguno.
    Yo descargué el listado al principio. Y ahora resulta que le he comprado a mi hija un libro que no sirve porque no es la edición nueva.
    Espero que para otos años lo tengan un poquito en cuenta.