Pla Lector del Centre (PLEC)

El Pla Lector s’inicia aquest curs 2019-2010 amb el nostre nou alumnat de 1r ESO. La seva finalitat és despertar el gust per la lectura entre el jovent, i si ja tenim grans lectors i lectores a les aules, aconseguir que tothom trobi a les lectures un espai per desenvolupar la seva imaginació i viure milers de vides en una sola. Des del mes d’octubre, es dedicarà mitja hora diària a llegir en silenci aquell llibre o còmic que cadascú dels nostres alumnes hagi triat.

Per tal de donar-vos algunes pistes sobre quin tipus de llibre pot agradar al jovent d’aquesta edat us fem arribar un llistat de propostes de llibres de lectura que hem confeccionat entre tot el professorat amb molta cura i il·lusió (cliqueu a sobre de la imatge per accedir-hi).

Comença un viatge al centre dels somnis!

Professorat responsable del projecte: Ariadna Daura, Laura Mora i Carmen Murillo.