Els grups de 5è participen a la trobada esportiva

El 7 de juny els grups de 5è van participar en la trobada esportiva que es va fer al Pavelló Municipal de Cardedeu. Van anar tots els grups de 5è de les cinc escoles de Cardedeu. Al pavelló els van dividir en grups i van compartir moltes estones de joc. Van jugar a: handbol, vòrtex, hoquei interior i futbol flag. Va estar una experiència inolvidable on es van poder trobar amb amics i amigues d’altres escoles. També van aprendre a jugar al vòrtex i van descobrir que per jugar al futbol flag la pilota ha de ser de rugbi. Tenen moltes ganes de tornar a fer la trobada! Però això serà… el curs vinent.