Els grups de 3r escriuen cartes de suport als nens i nenes d’escoles de la Palma

Els nenes i nenes de 3r, des de l’àmbit lingüístic de castelllà  han escrit cartes per a les escoles de La Palma (Illes Canàries) per donar suport i ànims i que aviat puguin tornar  a les seves escoles després que hagin estat tancades pels efectes de l’erupció del volcà. La proposta del projecte Una carta, una sonrisa ens va arribar de la Raquel, la mare del Derek de 1r B, que és de les Illes Canàries. També han escrit cartes de suport els grups de 4t, 5è i 6è. els grups de 1r i 2n els han fet dibuixos de suport. totes les produccions s’hn enviat per correu postal a  l’Ajuntament de Los Llanos de Aridane.

Han gaudit fent aquesta activitat i han pogut empatitzar amb els nenes i nenes que, per circumstàncies meteorològiques, no poden anar a l’escola ni relacionar-se amb els seus companys i companyes.