El Carnaval 2023 a 2n

Un any més ja ha passat la festa de Carnaval! A l’escola l’esperem amb moltes ganes i quan arriba la gaudim al màxim.
Els nens i nenes de segon, les setmanes prèvies, vam estar viatjant pel món amb un mini projecte sobre els diferents països i continents que formaven part del Carnaval de l’escola: Cuba, Hawaii, Colòmbia, l’Índia, Àfrica i Oceania. Vam cercar al google earth on estaven, vam veure algun documental per saber com eren els pobles i ciutats d’aquests països i vam escoltar i ballar les cançons escollides.
La Laia de la classe de les Meduses i la seva germana Sofia ens van fer una xerrada sobre Colòmbia: els principals ecosistemes del país i la fauna de cadascun d’ells. I ens va portar unes ales de còndor de mida real. Va ser molt interessant.
Finalment, la setmana de Carnaval va ser super divertida: vam venir a l’escola amb pijama, amb la cara pintada, amb un pentinat divertit i d’esportistes! I el divendres per fi, vam gaudir de la festa final! Ens ho vam passat genial compartint aquests moments amb tots els nens i nenes de l’escola!
Visca el Carnestoltes!!