Erasmus+ Let’s learn about art.

Aquest curs 23-24 hem començat el nou projecte Erasmus+ Let’s learn about art que farà que durant 18 mesos l’escola s’internacionalitzi i millori el projecte d’educació artística. El projecte comportarà tres mobilitats de l’equip de mestres i de grups d’alumnes de 6è aquest curs 23-24 i una altra el curs 24-25.

Aquest curs 23-24 va començar amb la formació Active Art: Understanding and Enjoying Art in the Classroom a l’Europass Teacher Academy de Florència de l’1 al 7 d’octubre de 2023.

Aquest curs també comptarem amb dues mobilitats de dos grups de 6 alumnes de 6è acompanyats de 2 mestres per fer 2 estades en escoles que tenen projectes artístics singulars:

Del 10 al 16 de març de 2024 es va fer l’estada a la Scuola Elementaria de l’Istuto Comprensivo Donna Leila Caetani de Sermoneta Scalo (Itàlia).

Del 26 de maig de a l’1 de juny 2024 es farà l’estada a l’Escola de Konistres, a l’Illa d’Eubea (Grècia).

El curs 24-25 es farà l’estada a l’Osnovna šola Frana Roša de Celje (Eslovènia) del 13 al 19 d’octubre de 2024.

Per a més informació dels més de 12 anys de projectes Erasmus+ de l’escola podeu clicar aquí.