Consell Escolar. Eleccions al sector de mares i pares el 22 de novembre

Benvolguts/des membres de la comunitat educativa de Les Aigües,

El dimarts 2 de novembre es va obrir una nova convocatòria d’eleccions al Consell Escolar. Com cada dos anys (enguany tres ja que el 2020 es van ajornar per l’estat de la pandèmia i van renovar automàticament un any més) es fa una renovació parcial de la meitat dels representants del sector de mestres, del sector de mares-pares  i de la representant del PAS tal i com s’especifica en la resolució EDU/3043/2021, de 6 d’octubre. També es farà una renovació dels representants de l’AFA i de l’Ajuntament. La representant del personal d’atenció educativa complementària no s’elegirà ja que és una sola persona i ja forma part del Consell Escolar.

El Consell Escolar de l’Escola Les Aigües el formen un total de 19 persones: els 3 membres de l’Equip Directiu, 6 mestres (elegits pel Claustre) 6 pares i mares (elegits pels pares i mares de l’escola), 1 representant del Personal d’Administració i Serveis (PAS), 1 representant del personal d’atenció educativa complementària, 1 representant designat per l’AFA i 1 representant municipal designat per l’Ajuntament. Les escoles d’Educació Infantil i Primària no tenim representants d’alumnes.

Des de la direcció de l’escola us animem a participar en l’elecció dels vostres representants. Aquí teniu més informació sobre el Consell Escolar per adonar-vos com n’és d’important que hi participeu tots els sectors de la comunitat educativa.

Durant tot el procés electoral caldrà que es mantinguin les recomanacions d’actuació que ha  publicat el Departament d’Educació donat que és un procés electoral que es farà en situació de pandèmia.

Un cop tancat el període de presentació de candidatures us informem de les persones que s’han presentat de cada sector:

Per al sector de mares-pares s’han presentat 5 persones per cobrir les 3 vacants:

Les eleccions del sector mares-pares seran el 22 de novembre de 9:05 a 9:30 i de 16:35 a 17:30 al vestíbul de l’escola.

L’espai estarà ben ventilat, caldrà que tothom es posi gel hidroalcohòlic que trobarà a l’accés abans d’entrar i que porti una mascareta ben ajustada la nas i a la boca en tot moment. Dins del vestíbul no podrà haver-hi simultàniament més de 12 persones. Per tant, si és el cas, caldrà esperar-se al porxo exterior fins que el vestíbul es vagi buidant.

Al moment de la votació hi haurà paperetes amb els noms de els cinc candidats/es, dels quals en podreu votar fins a tres (tants com persones del sector mares-pares es renoven).

Caldrà que identificar-se amb el DN, NIE o passaport.

Us animem a venir a votar el proper dilluns, recordeu que votar a les eleccions del Consell Escolar de l’escola dels vostres fills/es és un dret laboral, per la qual cosa podem emetre un document que justifiqui la vostra presència  a l’escola.

Per al sector de mestres no hi ha candidatures, per tant s’elegiran els 3 representants en una sessió de Claustre el 23 de novembre a les 12:35 hores.

Per al sector del Personal d’Administració i serveis (PAS) s’han presentat 2 candidatures per cobrir 1 vacant:

• Trini Rueda Galera, auxiliar administrativa. Es presenta a la reelecció ja que ara ja és representant del sector PAS del Consell Escolar.
  • Cesca Sánchez Martí, tècnica d’educació infantil.

Les eleccions del sector del PAS seran el 24 de novembre a les 12:35 hores.

Durant tot el procés electoral caldrà que es mantinguin les recomanacions d’actuació que ha  publicat el Departament d’Educació.

Us recordem que el 13 de desembre de 12:30 a 13 a la biblioteca de l’escola segona data d’eleccions al sector de mares-pares, mestres i PAS per a les persones que no hagin pogut exercir el seu dret a vot el 22, 23 o 24 de novembre respectivament per causa d’estar contagiats o en quarantena per la covid-19. Si els dies de votació ningú no manifesta aquesta excepcionalitat, quedarà anul·lada aquesta segona convocatòria.

El 20 de desembre a les 16:45 es farà la constitució del Consell Escolar renovat.