Campanya #JoTambéHiVullAnar a Les Aigües

L’AFFAC ha iniciat la campanya #JoTambéHiVullAnar que demana el desplegament del decret d’inclusió aprovat pel Parlament de Catalunya l’octubre de 2017. La comunitat de Les Aigües formada per l’AFA, alumnes i equip de mestres va fer la lectura del manifest el divendres 20 d’octubre al pati de l’escola per reclamar el desplegament del decret d’inclusió i la consegüent inversió econòmica que el faci viable.

Tot i que a l’Escola Les Aigües la manca d’inversió en l’escola inclusiva no ha deixat cap infant sense cap dels serveis que ofereix l’escola pública gràcies a l’esforç de l’equip docent i la implicació de les famílies; es reclama la inversió per tenir una escola amb uns serveis de més qualitat.