Taller de mares i pares d’Ed Infantil: L’aventura d’acompanyar a créixer. Inscripció oberta fins el 7 de febrer..

Després de l’èxit de l’any passat aquest curs tornem a obrir un espai per a mares i pares d’Ed. Infantil. Seran 11 sessions els dilluns de 10:30 a 12:15 del 10 de febrer a l’11 de maig. Un espai per compartir la criança dels nostres fills/es,  per aprendre a escoltar-nos i prendre consciencia d’allò que ens agradaria canviar, per compartir les virtuts de cadascú, inquietuds i també pors. Entre tots teixirem un espai amable on poder descansar de tot el soroll extern que sovint ens acompanya i per acompanyar-nos cadascú des de la nostra experiència. És important sentir que no estem sols en aquesta aventura. Us podeu inscriure comunicant-ho a la secretaria de l’escola el 7 de febrer o bé inscrivint-vos en aquest formulari en línia.