Jo en tinc, jo en dono. Campanya de recollida de joguines a Cardedeu el 5 i 12 de desembre

Des de les AMPA i AFA de les escoles i instituts de Cardedeu i la Xarxa de Suport us volem involucrar en un projecte solidari. Degut a la terrible situació econòmica que estan patint moltes famílies a causa de la Covid19, creiem que és necessari cuidar-nos els uns als altres i que seria bonic que qui tingui joguines en perfecte estat que ja no utilitzi, o joguines noves, ens les pugui entregar a nosaltres perquè els hi trobem un nou infant o adolescent que la pugui gaudir. Amb tot això també volem incentivar el reaprofitament i reduir deixalles, cuidant el medi ambient per un món millor.

• Per a quines edats?

Per a nens/nenes i adolescents de 0 a 14 anys

• Com farem la recollida de joguines?

Les famílies que puguin aportar joguines:

– Recollida Sala Sarau: dissabte 5 i dissabte 12 desembre, de 10.00 a 13.00 i de 16.00 a 18.00

• Quan es farà l’entrega?

Les famílies que vulguin venir a recollir joguines:

ens heu d’enviar un mail a  recollidajoguines.c10@gmail.com dient edat i sexe de cada fill o   filla.

– L’entrega es farà el dissabte 19 desembre, a Vila Paquita de 10.00 a 18.00

• Quines joguines o material recollirem?

– Joguines usades en perfecte estat (no bèl·liques)

– Joguines noves (no bèl·liques)

– Material escolar: motxilles, capses de colors, plumiers, etc… (nou o en perfecte estat)

– Material esportiu: raquetes, pilotes… en perfecte estat

– Literatura infantil i juvenil, en perfecte estat.

És molt important el concepte “joguina en perfecte estat”. I qui no en tingui o prefereixi comprar una de nova, serà perfecte també. I potser coneixeu amics o familiars que també voldrien participar. Entre totes i tots farem de Cardedeu el poble dels infants!

Moltes gràcies a tothom per participar-hi!!!

AFA CORBELLA

AFA MIL·LENARI

AFA LES AIGÜES

AFA CAN MANENT

AFA GRANÉS

AFA SUI

AMPA RASPALL

AMPA PLA MARCELL

XARXA SUPORT MUTU CARDEDEU

amb la col·laboració de l’Ajuntament de Cardedeu

En tot aquest servei s’aplicaran les mesures COVID19.