Molt bona retrobada d’inici de curs

Comencem un nou curs, el segon inici amb pandèmia. El curs passat va ser un èxit i vam poder aconseguir que els infants gaudissin d’un any sencer de presencialitat a l’escola i, malgrat les mesures sanitàries, van poder ser protagonistes de moltes descobertes i de molts aprenentatges.

Enguany es relaxen algunes mesures, i esperem que es puguinanar suavitzant més encara al llarg del curs; de totes maneres cal tenir en compte que fins que això no arribi ens hem de continuar prenent molt seriosament les mesures establertes i com a comunitat caldrà que respectem amb puntualitat els horaris i les portes d’entrada i sortida, les distàncies entre persones durant el temps d’espera i l’ús de la mascareta ben ajustada al nas dins del recinte de l’escola.

Malgrat la situació, un any més, l’equip de mestres i tot l’equip de l’escola farem que es notin els somriures i les emocions per sota les mascaretes i que puguem viure un curs amb la màxima normalitat possible.

Molt bona retrobada i molt bon curs a tothom!