Matrícula per al curs 20-21

Calendari de matrícula:

Publicació de la llista d’admesos/es i llista d’espera: 7 de juliol.

Per consultar el llistat d’alumnes admesos/es a L’Escola Les Aigües cliqueu aquí.

Matrícula: del 13 al 17 de juliol de 9 a 14 hores.

Per formalitzar la matrícula haureu de reservar cita prèvia a partir del 7 de juliol a través d’aquest formulari en línia, enviant un correu electrònic a escolalesiagues@xtec.cat  o bé trucant a la secretaria de l’escola al 93 871 18 96.

La documentació que cal portar és: Targeta Sanitària, carnet de vacunacions actualitzat i 1 fotografia recent de l’alumne/a de mida carnet. Donat que ens vau enviar la documentació escannejada per la preinscripció telemàtica, preferim que porteu els originals dels dni de l’alumne/a (si en té), els de les mares/pares o tutors/es legals i el llibre de família. Així podrem fer còpies i deixar-les als expedients de les vostres filles i fills.

Si no vau poder fer la preinscripció del vostre fill/a dins del termini establert haureu d’omplir una sol·licitud en pdf i presentar-la personalment a la secretaria de l’escola o enviar-la a escolalesaigues@xtec.cat Per a més informació podeu trucar al 93 871 18 96 de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.

Informació oficial del Departament d’Educació:

Per a més informació, podeu consultar la pàgina wed del Departament d’Educació clicant aquí.