Els grups de 5è al Parlament de Catalunya

Els alumnes de 5è hem visitat el Parlament de Catalunya. La Noemí, una guia extraordinària, ens ha ensenyat alguns dels racons de l’edifici per conèixer la història del Parlament i ens hem assegut a l’hemicicle, on hem escoltat una explicació interessantíssima sobre la tasca que duen a terme els nostres representants polítics.

Teníem programada una activitat de descoberta del Parc de la Ciutadella però no ha estat possible realitzar-la degut al fort vent que bufava. Les autoritats han tancat el parc per prevenir mals majors i en el seu lloc hem fet una visita al El Born Centre de Cultura i Memòria, on hem pogut veure el jaciment arqueològic i l’exposició permanent La Barcelona del 1700.

Hem gaudit d’un intens i interessant  dia cultural. Us deixem unes fotografies del dia.