Visita a les instal·lacions de SEAT

El passat dimarts 3 de març els alumnes de segon curs del CFGM Electromecànica de vehicles automòbils van realitzar la visita a les instal·lacions de la fabrica de vehicles automòbils SEAT de Martorell.

Aquesta sortida es del tot enriquidora pels nostres alumnes ja que poden apreciar el procés de fabricació dels nous vehicles de la marca, a més de les mesures de seguretat, ordre i neteja que es fan servir en la seva producció industrial. També serveix per treballar altres competències personals de l’alumnat.