Sonolux a Mòdena, 2n intercanvi del Programa Erasmus

L’alumnat de 2n de batxillerat tecnològic, acompanyats per les professores Marta Pérez i Cristina Blaya, han arribat a Mòdena (Itàlia), on es produirà el segon intercanvi del programa Erasmus. La durada de la visita serà del 6 al 12 de novembre. Las famílies italianes acolliran els nostres alumnes durant aquest període.

Els objectius del programa són la creació de prototips que controlin so i llum a les incubadores neonatals, la creació d’un vídeo sota la mirada STEM sense oblidar la perspectiva de gènere, i la creació dels manuals amb diversos idiomes.

En aquest moment, ja han sorgit en els diferents països els prototips, ara convergirem en els nostres esforços, i anem a fer la creació del vídeo, entrevistes amb la Rai3, i generar el material per l’edició, post-producció,  visitar Mòdena i Bologna, i el més important de tot, mantenir lligams entre tots els participants i col·laboradors de l’Erasmus.