Nova donació d’un modulador de corrent elèctric pels alumnes d’electromecànica

Novament, l’empresa AUTO 95 de Mataró (Concessionari oficial Peugeot) torna a col·laborar amb el nostre centre lliurant un nou modulador de corrent altern-continu que equipen els seus vehicles elèctrics i híbrids com a material didàctic per al departament d’Automoció.

Aquest material és un recurs valuós per a la formació dels alumnes del nostre Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Electromecànica de vehicles automòbils.

Sembla que la mobilitat anirà pel camí de l’electrificació dels vehicles i és imprescindible la formació dels futurs professionals dintre d’aquestes tecnologies.

Agraïm a l’empresa AUTO 95 aquesta valuosa donació.