Els Treballs de Recerca de Batxillerat a la Ràdio

El passat 19 de gener, els nostres alumnes Asmae Zaouaghi (Diagnòstics psicològics de personatges ficticis), Damià Ytchart (Medicines alternatives com a tractament del càncer) i Marc Gómez (El camí de l’emprenedoria. Emprendre a Premià de Mar), amb la professora coordinadora dels Treballs de Recerca, Esther Farriols, han fet una visita a la seu de Ràdio Premià per explicar què són, com es fan, i quin valor tenen els Treballs de Recerca de Batxillerat.
El nostre alumnat ha quedat meravellat de l’amplitud i modernitat dels nous estudis de l’emissora, així com nosaltres de les seves interessantíssimes intervencions.
Enhorabona!