Gran èxit de la Jornada d’Orientació laboral

La jornada Un viatge a l’univers laboral, organtizada per l’Ajuntament de Premià de Mar amb l’alumnat de post-obligatòria de l’Institut, s’ha saldat amb un gran èxit. Prop de 400 alumnes s’han beneficiat d’uns tallers que, plantejats de manera lúdica per la gent de El Despertador, han sevit per orientar-los en la cerca de feina. Des del centre volem donar les gràcies al Tinent d’alcalde David Gutiérrez i al regidor Rafa Navarro, així com al Director dels Serveis Territorials, el senyor Pere Masó, els quals intervingueren en la sessió inaugural. També donem les gràcies a totes les persones que han fet possible la Jornada, una llista llarga de tècnics i professorat que no cap en aquesta entrada, però essencial per al bon desenvolupament de la convocatòria.

Ens sentim molt satisfets d’haver enmarcat un espai de col·laboració institucional que ratifica les possibilitats de Premià de Mar com a un pol de referència de primer ordre en la Formació Professional al Baix Maresme.

A la galeria “Un viatge a l’univers laboral” podreu veure moltes més fotografies i al canal de Youtube de l’IPM trobareu enregistrades tant la presentació com la clausura de la jornada.

1. Damià

Ha estat molt bé participar a aquest projecte innovador a l’institut! En general als alumnes els va semblar interessant i sembla que l’objectiu de fer-los obrir els ulls i pensar en el futur ha estat assolit! Petit gran pas fet per tant!!!! Bravo.