Manualitat solidària

Els alumnes de primer d’ESO ens hem afegit un any més a la causa solidària proposada per la fundació d’oncologia infantil Enriqueta Villavecchia.

Enguany la nostra col·laboració amb la Fundació d’Oncologia Infantil Enriqueta Vilavecchia ha consistit en la confecció al taller de tecnologia d’una sèrie de preciosos i colorits guarniments nadalencs solidaris.

Per fer-ho anem seguint les instruccions que en Rafel Vives ens mostra en el capítol del 10/11 del programa de TV3 “Ja t’ho faràs”

Aquestes manualitats tan especials decoraran la Fira Solidària de Nadal, com també els hospitals i els domicilis dels nens i nenes atesos per la fundació.

1. Bego

I per molts anys més esperem poder col.laborar! Gràcies a t@ts alumnes de primer I especialment a en Joan Gili conserge del nostre institut!