Sortida al bosc 5 d’octubre

Dimarts passat vam fer una excursió al bosc. Vam sortir molt contentes i contents de l’escola. La ruta va ser la següent: vam passar pel parc fluvial de Can Titó i vam pujar cap a la masia de Can Bernada. Abans d’arribar, però vam fer una paradeta per esmorzar i jugar per un petit bosquet que hi havia allà a la bora; era genial perquè hi havia rascaculs naturals! Les i els alumnes ho van donar tot!! Passada una estoneta vam continuar la marxa. Va ser una ruta llarga i algunes i alguns anaven rondinant, d’altres no paraven de corre i els altres anaven observant els bolets i plantes aromàtiques que anàvem trobant. Cap allà al migdia vam arribar, per fi (segons els i les alumnes) a un lloc anomenat “Les cabanes”. Vam dinar i desprès vam poder jugar i gaudir dels bosc i la natura fins a quarts de quatre que vam fer marxa cap a l’escola. Tot i que vam caminar força, va ser un dia màgic on vam poder sortir una mica de la civilització i respirar aire pur i també ens vam començar a posar en forma per a la resta de sortides que ens  esperen enguany! Iupi!!!