TENIM CITA A L’AJUNTAMENT

Dilluns vam posar-nos les piles! La carta que teníem feta vam compartir-la per decidir si l’enviàvem ja. Prèviament però, vam veure un model d’aquest tipus de text per tal d’adonar-nos que calia seguir una estructura alhora que afegir certes dades. Al comparar aquest model amb la nostra carta vam poder veure que ens mancaven algunes d’aquestes, a més a més, també calia corregir errades de caire ortogràfic.

I un cop acabada, vam buscar un sobre per poder-la guardar. Teníem clar que el nom de l’alcaldessa havia d’aparèixer doncs és la destinatària, la resta de dades que havíem d’escriure la Lídia i la Cristina van explicar-nos-les. Després de parlar sobre direccions, codis postals i segells… vam valorar com podíem fer arribar la carta de manera ràpida. Molts tenien clar que si la carta l’entregàvem en ma seria més eficaç. L’Aleix va comentar que ell sabia on localitzar a l’alcaldessa ja que coincidia amb ella en un punt concret de Vilanova tots els dilluns. Com justament era dilluns, vam decidir que ell se l’emportés i li donés en ma.

Al dia següent, el dimarts, l’Aleix ens sorprèn amb una foto i un vídeo: ha entregat la carta i ja la té l’alcaldessa! De viva veu podem escoltar el seu “Sí!”, vol ajudar-nos amb el nostre projecte. Però la nostra sorpresa no va acabar en aquest moment… avui, dimecres 9 de novembre, hem rebut una carta oficial de l’ajuntament! L’alcaldessa ens convida el pròxim dijous a l’ajuntament per escoltar-nos i respondre a les nostres preguntes, afegeix que està molt contenta i disposada a treballar amb nosaltres per millorar el nostre municipi!